Snart så!

Publicerat klockan: 19:52:40 den 2009-01-01
Usch, vad trött jag är! Det är inte bara på grund av gårdagen, utan mestadels för att jag har kört på i så hårt och högt tempo senare tiden. Hela 2008, skulle jag vilja säga, har varit kaos. Underbart, ett pris man får betala för att ha roligt, men samtidigt väldigt krävande! Vill bara sova, men det går inte. Det finns så mycket som måste fixas. Sova finns inte på kartan. Solsemestrar kommer jag i alla fall få i år, kan knappt bärja mig! Tänk er mig i en cool bikiki, liggandes i en solstol med en god drink i handen. Mmm, snart så!

Nytt år i alla fall - det kommer verkligen bli grymt! Jag har så mycket planer och mål att uppfylla så det inte är klokt! Fasen vad jag längtar tills allt drar igång!



Om jag är förväntansfull? Ja, 2009 har ju börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0