Slutsålt!!!

Publicerat klockan: 16:06:22 den 2009-01-23

Vilar handen efter all autografskrivning!


Jag är så stolt så jag håller på att spricka! Boken sålde slut på bara några timmar idag! Vi blev mot slutet tvugna att skriva en beställningslista, eftersom det var så många som ville köpa boken. Jag är så lycklig! Jag hade blivit glad om vi lyckades sälja alla, men folk fick inte nog, fler kom, alla ville ha en... ÅH! Tänk att det här projektet gick i hamn i alla fall!
Det gick så bra för Jennifer och mig att vi ska sälja boken imorgon också. Då kommer vi ha visningsexemplar som man kan kika i, och vill man ha en beställer vi! Andra-upplagan-förfrågan redan efter en dag - hur stort är inte det?!

Överhuvudtaget så är jag riktigt rörd över projekten som gjorts det här året! Alla har verkligen lagt ner tid och energi på det här, vilket verkligen syns. Helt fantastiskt!



Jennifer i telefonsamtal!



En nöjd läsare! Hon var så inne i stroryn att hon inte ens märkte att jag fotograferade!



Vi behövde en hel vägg för att kunna få plats med vår dokumentation! Kaos och pressat läge har vi varit i under resans gång, syns det?

Kommentarer
Postat av: matilda

åh lägg undan en till mig också :D

vad kul att de säljs så bra :)

2009-01-23 @ 16:10:31
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: jag tror faktskt att jag skaköpa de rosa :) var så fina! jaså? på topshop, får kolla där då :)

2009-01-23 @ 22:57:56
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Åh va roligt!! :D grattis!

2009-01-24 @ 01:58:03
Postat av: matilda

sv: okej :)

jaaaaa juste jag vill ha en bok skriv upp mig ! :D

2009-01-24 @ 11:08:13
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0