Matilda är grym!

Publicerat klockan: 20:07:33 den 2009-01-03
Jag är sjukt imponerad! Min underbara (och nyfunna vän för i år,) Matilda, är så fantastiskt duktigt! Hon designar kläder men framför allt smycken. Så vackert, fint och skickligt! Jag har redan beställt diverse saker, lika bra att passa på innan hon blir superkändis och säljer grejerna dyrt, eller hur?!

Här gjorde hon till exempel om tre tees!




Här är min favorit!



Vänta ni bara, jag har tjatat på henne och kommer fortsätta - hon måste utnyttja sin talang till fullo här eller vad säger ni?! Ärligt talat, jag blir riktigt peppad att själv börja sy/ om lite kläder! Hur svårt kan det vara egentligen?

Här har ni hennes blogg: http://apieceofsthlm.blogg.se/index.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0