Lila prisesstårta & bilolyka

Publicerat klockan: 10:34:27 den 2009-01-18
God morgon!
Ledsen (igen) att det inte blev några fler inlägg igår, men jag var så trött och helt slut!
Efter jobbet åkte jag nämligen direkt till morbror i Vasastan och firade min kusin som fyllde 10 år! Så söt, hennes favoritfärg är lila (först var det klassisk rosa, sedan banade hon sin egna väg). Gissa vem som fick äta en så jäkla cool LILA prinsesstårta igår? Och den tårtan var äkta vara kan jag be och få tala om, ingen long-lasting grädde eller så, utan bara äkta vara med allt!

Vi kom hem ganska sent och då var jag jättetrött efter allt jobb och all information jag fick under dagen. En kollega var nämligen med i en bilolyka på motorvägen, och det var ett under att hon levde tydligen! Att prata i mobilen, svänga och körapå motorvägen på en och samma gång borde vara olagligt! Hade personen som kört på henne inte gjot det hade han förmodligen haft mer koll, vilket han uppenbarligen inte hade! D:s bil blev helt mos och är skrotad.
Det är just såna här grejer som får en att stanna upp och tänka till lite i vardagen. Jag menar, tänk om, det faktiskt hade hänt någonting! Usch!

Under kvällen åt jag och Daddy brieost och såg på ett så jäkla intressant program om en man som reste runt i olika länder och berättade om ett speciellt arkitekturkonstverk i just det landet. Riktigt vackert och intressant! Lillebror blev arg för att vi inte titade på MTV, men det sket vi i! Det vi tittade på har man mycket bättre användning för, snarare än ett gäng som bor tillsammans och tjafsar i LA!



Coolaste tårtan jag sett -och ätit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0