Julia-tid

Publicerat klockan: 11:01:25 den 2009-01-08

Julia-tid! Ni förstår inte hur viktigt det är! Ta ert namn, bindesteck och sedan tid. Man måste ta vara på tiden och sig själv, så igår kväll tog jag det lugnt. Skrev inga PM, blogginlägg, eller andra måsten.
Ha minst en dag i månaden då ni gör precis det som ni vill, en dag då ni får ta hand om er själva. För som sagt, du lever bara en gång - lika bra att trivas va?

Tips för er som kanske får hjärnsläpp och inte har någon som helst aning om vad ni ska göra eller vad ni tyker om: ta ett långt mysigt bubbelbad, måla naglarna, skriv lite i dagboken, surfa runt på internet, lyssna på musik, sy, titta på en film... gör det som du tycker om och mår bra av att göra.

Igår hade ja inte en enda elektronikprodukt på, okej, förutom TV:n i bakgrunden då (CNN), så funkade det superbra. Jag kände mig faktiskt totalt avslappnad och kunde fokusera på vad jag ville. Värt att pröva!


Tycker du om att ta långa, härliga bubbelbad? Investera i ett badskum med doften du gillar bäst!


Kommentarer
Postat av: matilda

okej, då blir det innanför, tack:)

2009-01-08 @ 17:12:38
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0