Heting påbörjar ett nytt år!

Publicerat klockan: 10:42:13 den 2009-01-18



Det här var den bästa bilden jag kunde få igår, och det är viktigt att jag faktiskt får lägga upp en idag, eftersom min lillebror fyller år!!! GRATTIS PÅ 17:e FÖDELSEDAGEN JOHN!
Nu när jag kikar på den här bilden... - jäklar! Vad stor han har blivit, snyggingen! Hur som helst, massa grattis till dig!

Förresten, om exakt två veckor fyller jag år! Den 1 februari, beware! Då blir det storfirande!

Jennifer har avgett världens bästa nyårslöfte! Att från och nu fira varje högtid med pompa och ståt! Lite mer USA-style över det hela! Tänk er Halloween, Alla Hjärtans Dag, födelsedagar, julafton, midsommar och så vidare. 2009 ska vi fira helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Nej, han är äldre än mig nu! typiskt!

Och jaa, tänk va stor han har blivit!!

Hälsa från mig! =)

2009-01-19 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0