En smart kille, den där Martin!

Publicerat klockan: 20:07:25 den 2009-01-12

Hej allihopa!
Träningen gick alldeles utmärkt! Pilates kanske inte är min grej, lite för lugnt så att säga, men kul som omväxling! Det känns i kroppen att man har tränat när man går därifrån, men kanske inte riktigt lika mycket som jag vill under själva passet, om ni förstår vad jag menar?

Martin som är med i BWO har sagt en riktigt smart sak som jag bara kan instämma med! "Du ångrar aldrig en enda minut på gymmet efteråt"
Nu när jag har som mål att köra två gånger i veckan, tolv veckor från nu, tror jag det är just en kommentar som denna som kommer peppa mig! Heja Martin!



En smart kille, den där Martin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0