Vill man, kan man

Publicerat klockan: 17:37:21 den 2009-02-17
Hej alla söta bloggläsare!




Idag på engelskalektionen!


Hoppas ni haft en fin dag! För min del har den både varit lång, kul och jobbig. Svenskalektionen slutade med att läraren satt och berättade om sina äventyr i Afrika som ungdom, det måste varit dagens höjdpunkt! Vad jag skrattade!

Köpte med mig hem en brownie och cookie från 7 Eleven för att pusha mig själv till att plugga under kvällen, men efter ett tufft samtal i eftermiddags känner jag mig inte så taggad på det. Just nu har jag andra saker att fokusera på, fast jag ska ändå försöka få in lite pluggande under kvällen.



Har ätits i ett annat syfte än att plugga!


Nej, nu behöver jag pepp! Om någon känner för att droppa en snäll kommentar här i bloggen är ni mer än välkomna! Jag är grymt duktig, målinriktad, fokuserad, rolig, omtänksam och en helt fantastiskt jäkla bra tjej! Efter vad som hänt idag kommer jag bara bli starkare och växa som människa. Jag kommer gå hur långt som helst här i livet! Ni med - vill ni så kan ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0