Goodie-bag & födelsedagsmiddag!

Publicerat klockan: 19:55:31 den 2009-02-08
Vilken toppenhelg jag har haft! Två fantastiska helger på raken, är jag inte lyckligt lottad?!

I lördags var jag på ett konvent som SATS hade anordnat, eftersom min Daddy skulle ha föreläsning där. Riktigt kul, spännande människor och den fullproppade goodie-bagen jag fick med hem var inte helt fel den heller!



Jag var ju tvungen att öva lite på att hålla tal!



Självklart prövade jag headsetet!



Före detta förbundaskapten i handboll, Bengan Johansson, tog vi ett snack med efteråt!



Jag var som ett litet barn på julafton när jag fick min goodie-bag!

Vi hann svänga hem en liten stund för att byta om, sedan drog vi ut och åt! Mama fyllde ju år, så vi firade henne med pompa och ståt på Helenés krog! Nästa gång ni kommer dit måste ni pröva Kyckling Fajitas



Blombuden har avlöst varandra här hemma!



Lillebror (som jag by the way har att tacka för massa bilder här på bloggen!) och jag firade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0