Firandet med mina vänner!

Publicerat klockan: 17:50:12 den 2009-02-02
Okej, jag har en massa att skriva idag, så jag kommer dela upp inläggen lite grann. Jag börjar först med lördagen. En kväll med mina tjejer.

Vi började med middag på TGI Friday's på Stureplan. Supermysigt med hela gänget samlat. Under kvällen gick jag och Dana på toan och under den tiden kom personalen upp till vårt bord - men födelsedagsbarnet var ju inte där! Så de fick stå och gömma sig i ena trappen med ballonger och efterrätt tills Dana och jag kom tillbaka genom den andra trappan. När jag väl kom tillbaka och satte mig ner, hoppade de fram, sög i sig lite luft från heliumballongerna och sjöng med pipiga stämmor "Ja må hon leva".


Presenter öppnades!



I'm so happy!



"Ja må hon leva..."



Några av mina vänner som firade mig!

Efter TGI's gick vi till Soap Bar, tog några drinkar och hade lite girl talk. Mycket trevligt!


Hedvig, jag och Jenny!



Så coola!



Om vi säger så här; jag borde få medalj för världsrekord i röda-ögon-på-foton!

Nattens sista och längsta stopp blev Victoria i Kungsträdgården. Riktigt kul, massa fler sötisar kom och festade med oss och en massa klasskamrater från min gamla skola var där som jag varken sett eller pratat med sen vi slutade nian! Kul! Bra musik, massa dans, lite känt folk (några handplockade från TV-programmet Körslaget), goda drinkar och det bästa sällskapet! Kanonavslutning på lördagens firande, även om det blev väldigt sent!



Några ur sällskapet!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh du verkar ha haft det underbart roligt ju! Grattis åter igen på dig Puss <3

2009-02-02 @ 18:59:01
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0