Rechargeing!

Publicerat klockan: 22:43:57 den 2009-02-23
Hej gänget!

Jag har haft världens bästa weekend! Tillsammans med min kusin hos farmor och farfar! Ladda batterierna, få ner fötterna på jorden, stöd, skratt, hitta tillbaka till ugnet, äta massa onyttig mat (okej, lite nyttigt också), njuta av sällskapet och landskapet... Så skönt med en avkopplande helg med folk som ställer upp för en i ur och skur!



Vi var ju på Cosmonova! Sea Monsters med 3D-brillor! Skulle vara balla att ha privat, tycker ni inte?

Så, nu har jag i alla fall hämtat nya krafter! Veckan som påbörjats kommer vara grymt kul med kräva en del av mig.
Imorgon ska jag plugga som en annan galning som går sista året på gymnasiet, så jag har så lite som möjligt att göra under resten av veckan!

Ha en grym kväll så hörs vi ikväll! Kramar!












Lite bilder från trädgården hos farmor och farfar! Blir man inte helt recovered bara av att tänka sig hur det ser ut?

Kommentarer
Postat av: matilda

svar: jamen precis =)

hahaha åh den filmen har jag också sett men lite kompisar vi skrek hela filmn igenom och hade jättekul, den var ju riktigt bra ju! :)

2009-02-23 @ 22:50:26
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0