Utnyttja tillfället!

Publicerat klockan: 17:39:59 den 2009-02-09
Hej allihopa!
Solen stog högt på himlen idag, och oj vad glad det gjorde mig! Tänk att humöret kan skjutas i höjden på grund av lite värme och sol! Jag längtar verkligen tills i vår då man kan sitta ute i solen med lite fika med en underbar vän och känna värmen sprida sig i hela kroppen!

Tog en 30 minuters promenad idag. När solen äntligen känner för att visa sin nuna i kalla Sverige så måste man ju bara utnyttja det tillfället, eller vad säger ni?

Ikväll ska jag bocka av två saker på veckans att-göra lista, nämligen städa rummet och plugga till engelska provet. Först måste jag maila en inlämningsuppgift!
Ha en grym måndag!



Snart gör vi som LC, allihopa!

Kommentarer
Postat av: Julia

Mycket fin blogg du har! :D Snygg namn btw! ;)

2009-02-10 @ 13:30:44
URL: http://juliass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0