The real deal

Publicerat klockan: 15:44:53 den 2009-02-19
Hej alla söta bloggläsare!


Idag har jag haft en del tuffa telefonsamtal att ta hand om, men jag fixade dem och allt är i sin ordning nu! Har kanonont i huvudet, men mår så himla bra i övrigt! För min del mår jag nästan bra när jag är lite nere, för jag vet att snart kommer jag må bra igen! Ganska uppfyllande känsla. Efter varje backe kommer en topp, eller om det är tvärtom.

Igårkväll hade jag verkligen ingen energi kvar i kroppen, så jag gick och la mig med vått hår. För första gången på nästan ett helt år vaknade jag upp med självlockar som om det inte fanns någon ände på det! Ska försöka undvika massa produkter och föner under sportlovet, håret behöver nog lite vila.

Har ni några andra schyssta tips på att få ett dunderfräscht svall?



This is the real me!





Köpte med mig en lite sen lunch hem. Räksallad, mums! Och för att jag var så duktig och pluggade några timmar igårkväll och att det varit en liten jobbig vecka unnade jag mig själv vindruvor, chokladkaka och smoothie! Vilken lyx!

Vad unnar ni er själva när ni varit duktiga? Glöm inte att berömma er själva, superviktigt om man vill ök självkänslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0