Mocco med Matilda

Publicerat klockan: 23:01:22 den 2009-02-13

Fredag den 13 februari. Hitintills har dagen flutit på bra. Inga brutna ben, jag har inte snubblat eller så. Men sånt är ju bara skrock, eller hur? Att fredagen den 13 skulle vara en otursdag. Jag har klarat mig fint. Dagen har faktiskt varit jäkla bra! Riktigt bra!



Lekte lite med någon inställning med mobilen och lyckades snickra ihop denna coola bild! Lite serieteckningsvarning här!

Lite skola och jobb. Emellan det så fikade jag med min söta Matilda. Där snackar vi en sann vän! Ibland träffar man vänner som man direkt vet att man kan lita på. Matilda är ett klockrent exempel på det.
Vi tog en promenad och satte oss på Mocco. Supermysigt.




Mocco Nyttig sallad och Jordgubb-Banan smoothie för min del. Riktigt fräsch och nyttigt!


Kommentarer
Postat av: matilda

det var så skoj att träffa dej <3

2009-02-14 @ 10:44:27
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0