Massagotti

Publicerat klockan: 18:04:05 den 2009-02-02

Vi fortsätter med mer uppdatering om firandet.
På söndagen, min riktiga födelsedag, firades med släkten. När jag vaknade åt jag lite snabbt frukost, sen åkte Mami och jag runt halva jordklotet för att köpa tårta, MEN ALLA VAR JU SLUT! Vi åkte verkligen från konditori till konditori, men ingen hade kvar någon ynka tårta till mig!
Efter en och en halv timme åkte vi förbi det sista alternativet, det som ligger närmast oss, och där fanns det minnsann tårta! För nära, eller vad ska man säga?


Citronfromagé och chokladmousse!


Eftersom det tog så lång tid, så hade jag ungefär 20 minuter på mig att duscha, klä på mig och sminka mig. På något vis, jag vet inte riktigt hur, så lyckades jag.
Jag, familjen och släkten åt middag på Massagotti (som för övrigt är värt ett besök! Pannacottan är rena njutningen!), sedan åkte vi hem till oss och chillade runt lite. Helt enkelt en perfekt avslutning på helgen och min födelsedag!


Jag tillsammans med bästa vän/ kusin!



Vilar i sofforna efter middag och shoppingrunda!



Ännu lite mer presentöppning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0