Massa presenter!

Publicerat klockan: 18:51:54 den 2009-02-02
En helg med massa födelsedagsfirande innebär ju självklart en hel del presenter. Jag fotade mina favoriter! Generellt sett blev det mycket choklad och pengar!



Definitivt presenten med mest omtanke bakom! Från kusin Elisabet som sa "nu ska du börja med egen tid!". Perfekt, vem älskar inte Alexander McCall Smith och mörk choklad?



En hel del från Lagerhaus!



Thomas Sabo-berlock!



Ruting klänning från Atmosphere, clutch Fancy Fanny och lite annat smått och gott!



Vi snubblar in på "egen tid" temat igen! BADBOMBER! Jag som älskar att ta ett avkopplande bad!



En liten pik från Mami och Papi! Ha. Ha. Väldigt lustigt.

Jag är verkligen jättenöjd med allt jag fått! Det sjukaste är ändå att jag inte fått alla än! Några är på ingång! Har inte jag fått som det räcker kanske? Den som väntar på något gott, hihi!
Nej, men det bästa måste ändå, klyschigt nog, vara att jag fått spendera två hela dagar på raken med de jag håller varmast om hjärtat! Hur lyckligt lottad är man inte då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0