Lita aldrig på...

Publicerat klockan: 10:47:51 den 2009-02-22



God morgon!

Jaha, då var det vinter igen. Jag säger då det, man kan aldirg lita på svenskt väder!

Igår skrev jag en hemskrivning i Religionskunskap. Riktigt svårt när man ska jämföra buddhism och hinduism, eftersom religionerna är så himla lika och ändå varandras motpoler!
Jag tog även en powerwalk ute i solskenet och körde lite styrketräning på SATS, med fokus på benen. Vältränade, slimmade ben till beach 2009 låter väl inte helt fel?
Något annat som man borde träna till sommaren tro? Förslag?

Snart ska jag ge mig ut i snöstormen för att åka och möta upp kusin Elisabet, farmor och farfar. Vi ska sitta med 3D-brillor på Cosmonova och se på film, sedan bär det av hem till dem för en myskväll!
Hörs imorgon! Ha en grym dag!



Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ja det är skönt att få lite skolarbete gjort. bra att du har kommit igång också. ses snart! <3

2009-02-22 @ 20:41:55
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0