Känns vardagen alltid grå?

Publicerat klockan: 15:55:12 den 2009-02-19
Var: Dieselverkstaden (Sickla Centrum)
När: Sista föreställningarna imorgon!
Hur: S:t Eriks gymnasiums avgångstreors slutproduktion: Känns vardagen alltid grå?

Såg mina klasskamraters slutproduktion idag! Hjälp, vad de var duktiga! Några stack klart ut mer än andra, men helhetsmässigt så är jag riktigt imponerad! Enda minuset skulle väl vara att det inte var så bra flyt mellan låtarna, och det störde jag mig faktsikt på, men allt positivt väger upp och jag är riktigt imponerad! Vill ni spotta framtida dansproffs och en grym föreställning - gå och se!













Kommentarer
Postat av: matilda

sv: bra att du tycker det :)

åh coola bilder, de ser duktiga ut :)

2009-02-19 @ 17:35:51
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: julle

Ja.. de är bäst! Snart är det dags för oss att visa vad vi går för ;)

2009-02-19 @ 19:01:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0