Jag vägrar!

Publicerat klockan: 10:14:43 den 2009-02-24
Oops. Jag har insett att jag knappt kommer hinna plugga alls idag. Massa saker som MÅSTE fixas just idag. Ärenden på stan är väl kanske det viktigaste, och så införskaffandet av ett par nya skidbyxor, underställ och skidvantar. Jag prövade mina "gamla" saker igår, och de var för små! Hallå, jag har ju knappt växt någonting på två år, hur är detta möjligt?!

Mina föräldrar vill tvinga mig att ta deras gamla saker, men JAG VÄGRAR! Nej, det är ingen modevisning, jag vet, och ja, jag vet att vi bara ska åka i två dagar - MEN - kommer jag bara leva i två dagar till och därmed aldrig åka skidor igen? Skulle inte tro det! Det här är en inskidvestering för livet så det så! Mami eller Daddy, läser ni det här så vet ni att jag till 100% INTE kommer ändra åsikt! Jag följer inte med om jag inte har på mig mina skidkläder!

Hur som helst, jag har lite alltstå i idag! Lika bra att börja på en gång! Nu: frukost!




Och nej, det behöver faktsikt inte vara så här märkvärdigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0