En händelserik kväll på Collage

Publicerat klockan: 18:48:43 den 2009-12-13

Jäniför är bäst!

Kalabalik igår kväll! Jag och några vänner från Täby röjde på Collage! GRYMT ställe! Kändistätt, bra lokaler, good music... Från ett gäng på nio personer blev vi sex, för att sedan bli tre och slutligen två. Men en galet bra kväll! En av de roligaste utekvällarna i hela mitt liv!


Tydligen "avmanifierade" jag Paradise Hotel-Stefan. Har jobbade som vakt till VIP-rummet, där vi flängde fram och tillbaka (extremt varmt där inne!). Två utmanande klädda tjejer klängde verkligen överdrivt mycket på honom och tog honom både här och där, så efter ett tag gick jag fram till honom och frågade om han ville att skulle hämta en vakt. "Nej, nej, det är lugnt. Tack ändå." och så lite kroppskontakt. Jag vägrar att börja titta på Paradise Hotel nu bara för att jag träffat en sjukt trevlig deltagare, men jag är inte längre lika fördomsfull...

Kommentarer
Postat av: ullisar

jisses! Collage!? lever det än? det var ju kändisplejs redan för tio år sen ungefär :D

2009-12-14 @ 00:53:54
URL: http://ullrika.se
Postat av: Anonym

HAHA, Vilka nicea brudar!

2009-12-16 @ 16:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0