Vad då dagen innan?!

Publicerat klockan: 18:30:50 den 2009-08-16


Sjal: Gina Tricot
Linne: Mexx
Jeans: Gina Tricot
Ballerinas: Gabor
Halsband: Studentpresent
Klocka: från Paris



Hurtbulle-Julia is back! När jag nu satt mig framför laptopen och kan andas ut märker jag att jag är helt slut! Ögonlocken skulle kunna klappa ihop när som helst! Även om det är skönt att cykla til och från blev det kanske lite för mycket för mig, när jag även jobbat och styrketränat idag.

Ska få i mig lite middag och massa vatten innan Jenny kommer. Ikväll ska vi titta på Indiana Jones-film/er. Ska bli skönt med lite chillkväll, det tycker jag vi båda förtjänar. Jag som har jobbat och Jenny som sprungit Midnattsloppet. Får se om jag svänger ihop ett bakverk med eller utan henne, beror lite på när hon kommer... Ha en grym söndagskväll!

På tal om söndagskvällar; varför ogillar så många söndagar? Det är värsta bra dagen ju! Jag hört många klaga på att det är dagen innan jobbet/ skolan börjar igen. Men hallå! Den nya veckan har ju inte ens börjat! Sista dagen på veckan ska man ta det lugnt på, mysa med vänner och familj ta ett bad eller åka och träna om man känner för det! En chilldag är det väl inget fel på, eller?!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. nu är jag illbaka igen! förlåt om jag inte svarta på kommentaren, det kommer nu: Vi hade det superduperkul! Och tack, det har gått bra med jobbet, äntligen klar =)



SNYGG HEADER! nytt ser jag, en ny är på väg till mig med ;) Puss!

2009-08-16 @ 19:25:49
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0