Tid för mig själv

Publicerat klockan: 20:52:46 den 2009-08-12

Au natural.

Nu börjar jag bli tjatig, men jag har faktiskt haft en bra dag, idag igen! Har tagit lite tid för mig själv, det behöver man ibland. Suttit och skrivit ner viktiga saker, hur jag vill att saker ska vara och vad jag vill sträva efter i livet. Ska skriva ett inlägg till er sen, så ni kan bli inspirerande och kanske skriva en egen lista!

Borde kanske inte ha gått på yogan idag, min träningsvärk från gårdagens träningspass är olidlig och, om möjligt, ännu värre nu. Well hell, får vila mig lite resten av veckan som kompensation. Fick skjuts i min träningsvän Nickys sprillans nya bil, superfräsch var den! Lyx man kan ha att få skjuts till och från träningen!

Ska lyssa på musik resten av kvällen! Ta hand om er! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0