Tatuerat mig!

Publicerat klockan: 18:00:32 den 2009-08-05
Hej alla sötnosar!

Hoppas allt är bra med er! Jag mår kanon, bortsett från att jag har så himlans ont i ryggen. Får hålla tummarna på att det blir bättre snarast!

Idag har det hänt grejer förstår ni! Tant Julia har gått och tatuerat sig! Ah, den blev så jäkla dunderfin, kan knappast vara nöjdare! Ni får vänta lite tills det har läkt lite så ska jag minsann visa er bilder på den! Det gör ganska ont faktiskt. Inte så man vill lägga sig på golvet och skrika "aaaj!" precis, men det känns som drar med spetsen på en vass kniv i huden. Men jag överlevde i alla fall. Jag planerar ju inte precis att tatuera hela ryggen, så det är lugnt!

Tog mig även till skomakaren och lämnade in lite saker. Skulle ha gjort lite andra ärenden också, men jag orkade faktiskt inte. Är det sommar, så är det!


I min väska.

Tänk vad man som tjej går och släpar omkring på grejer i väskan. Jag skulle inte vilja påstå att jag bär omkring på onödiga saker, men att det alltid lyckas bli så tungt! Känns som om jag kommer bli helt sne i ryggen när jag blir äldre. Vill man vara fin får man lida pin - aldrig i hela mitt liv att jag tänker gå omkring med en förbaskad ryggsäck!

Kommentarer
Postat av: Julian

VA? har du tatuerat dig? :D nemen.. va oväntat! vad och var? vill se :D

2009-08-07 @ 00:18:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0