Sista dagen

Publicerat klockan: 18:19:06 den 2009-08-23


Sista dagen hemma innan vi åker till Grekland. Har hunnit med en hel del. Bakat, gått en promenad, kollat på extremåkare, haft lite spadag och städat. Lite snäll måste man ju vara om man ska vara bortrest och leva livet lite. På tal om livet, såg YES MAN idag. Det var riktigt bra, men ganska kass upplösning. Det får en verkligen att vilja säga ja till livet, och då har väl budskapet gått hem. Värd att se i alla fall!

Ikväll blir det lite avskedsmiddag med familjen och så ska jag väl bjuda på mina körsbärsmuffins. I natt åker jag hem till Jenny. Vi ska mysa, äta massa snask och titta på lite film tillsammans innan det är dags för "taxi" ut till Arlanda innan gryningen! Ni får ha det så jättebra här hemma! Vi hörs igen när jag är hemma igen, brun och fin! Xoxo, Julia

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha en underbar resa Julia!! Och tack för senast =)

2009-08-23 @ 23:32:35
URL: http://mittlivilinkoping.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Hoppas du har det tokbra. Vi får höras när du kommer hem <3

2009-08-30 @ 00:09:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0