Med korsett på

Publicerat klockan: 20:35:35 den 2009-08-04


Idag har jag rockat dagen i örhängen som jag fått av Elin, gjorda av Amish-folk i USA (hur coolt är inte det?!), mitt favoritarmband från mormor och en vit klänning från Grekland! Med den på slog det mig att idag skulle jag varit hemma från Grekland med Jenny om jag inte blivit sjuk, men vad tusan gör man? Blir man sjuk så blir man!

Familjen och jag hade ju tänkt dra iväg på en liten badutflykt, men när alla var redo att åka började regnet fullkomligen ösa ner, så det fanns inte en chans i hela universum att vi skulle sätta oss i bilen! Tur det, stunden efter fick jag världens ryggvärk, så jag har legat i soffan med korsett på och chillat lite med mina brorsor.

Har passat på att skriva massa nödvändiga mail, ganska kul men ändå krävande, får jag lov att säga. Är dock inte klar, men fortsättning följer imorgon - då händer det grejer vill jag lova! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0