Kärsön

Publicerat klockan: 14:11:02 den 2009-08-02
Allo!


Vacker utsikt från bryggan

Gårdagen blev riktigt lyckad! Jag målade bakgrunden till en tavla (måste vänta 24h. tills oljefärgen torkat innan jag kan fortsätta), som jag tror kommer bli lyckad. Mami och jag spenderade eftermiddagen på Kärsön, på bryggan, i sällskap av en onormalt tam anka. Vi var typ helt ensamma och ändå skulle den stå max en halvmeter ifrån oss, även om vi inte hade någon mat med oss. Sällskapssjuk anka.


Låt oss kalla henne Rakel...

På kvällen bestämde vi oss för att laga lasange, hemmagjord, från grunden. Det tog en stund får jag lov att säga, men my god vad gott det var! Klart värt det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0