Jag lär mig aldrig

Publicerat klockan: 10:01:50 den 2009-08-11
Att jag aldrig lär mig. Det börjar bli lite skol-varning på mig nu. Ni vet, man går och lägger sig för sent och det får man sota ordentligt för morgonen därpå. Inte för att jag ställer klockan, men min kropp vaknar vid en viss tid och då kan jag bara inte somna om, typiskt! Och återigen så börjar denna evigt tjatiga upprepning; ikväll ska jag minsann gå och lägga mig i tid, och det ska jag faktiskt försöka göra ikväll också! Håll tummarna!



Hittade ett par skojsiga brillor som jag tänkte förgylla er morgon med! Tjusigt, inte sant?

Idag blir en nice dag. Jenny och jag ska boka resa, en eller två veckor, vi får se vad som passar. Ska kolla upp lite olika orter innan hon kommer (hon är sömntutan personifierad, så jag har gott om tid på mig), sedan blir det dags för mig att göra mig i ordning. Ikväll är vi nämligen bjudna på barbeque hos mina kusiner, på Daddys sida. Ska bli supermysigt och jag slår vad om att jag kommer rulla hem för att jag är så mätt. Smällar man får ta, man lever bara en gång!

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0