Invigning av nytt rum

Publicerat klockan: 12:14:04 den 2009-08-17
Vad knäppt det känns att ha jobbat på helgen och nu vakna upp när det är vardag och vara ledig! Snacka om att vända upp och ner på kutymen!

Igår slutade det med att jag åkte hem till Jenny istället och invigde hennes nya rum. Tog med mig mina nybakta honung- och hallonmuffins som present. De var goda kan jag tala om. Vi tittade på National Treasure och sedan på Ice Age 2, tills dvd:n hackade sig och stannade precis när fågelmamman ska slänga ut Scratch ur fågelboet. Vi satt och väntade på att få se den lilla ekorren (?) komma flygande, men ingenting hände. Ha, det tog en liten stund innan vi fattade att dvd:n spelade oss ett spratt!
 
Från det ena till det andra: OM EN VECKA ÄR VI PÅ SKIATHOS!!!


Hur många har öppen spis i sovrummet? Jenny har! Föreslog att vi skulle köpa lite fina blockljus och ställa där, det skulle väl vara coolt?


Varje konstnär måste ha sina verktyg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0