Det gäller att sätta igång!

Publicerat klockan: 17:57:41 den 2009-08-17

Så fort man blir klar med sen saker dyker det upp två nya!


Nytränad!

Nu sitter jag på altanen och njuter av sensommaren! Eller nja, jag omringas ju av en massa papper och saker som ska fyllas i, men rätt mysigt är det.

Hade lite extraenergi kvar sen träningspasset igår, så jag tog tillfället i akt och tränada idag igen. "Newly trained, showered and refreshed: what a feeling!". Haha det är typ mitt motto, men det stämmer ju så jäkla bra!

Försöker verkligen planera så att veckan går ihop. Om en vecka ligger Jenny och jag på stranden i Grekland och njuter av livet, så jag vill få saker klara innan vi åker. Lite stressigt, men det ska nog gå! Det vill säga om jag sätter mig ner och börjar planera någon gång, haha!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. åh vilken tur att skomakaren kunde fixa den hörru!

Ja jag fick ihop lite pengar ändå, hade inte räknat med mycket för jag skulle bara jobba några timmar per dag på ett ställe men så fick jag ett till =)

åh tack! =) Haha internskämtet var inte så värst undehållande kanske men mamma skulle ta ett foto på mig och frida med fin bakrund och så men så zoomade hon in våra ansikten ist, jättekväppt det blev suddigt och fult haha vi ville ju att hela kroppen skulle synas på bild och då skulle mats fixa till det och då blev det så där haha :P

2009-08-17 @ 18:39:48
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Katie

Jo, resan var jättebra! Jag har verkligen haft det helt fantastiskt. Ända sedan jag kom hem har jag varit lika slö som då jag varit borta. Bloggen har inte riktigt orkats med. Men nu ska jag väl vara på banan igen.

Jag var hos min mormor och alla mina släktingar. Dom bor alldeles på gränsen till Norra Wales, jättefint. Allting är som på landet, men ändå riktigt nära till civilisation.

Jag är riktigt avundsjuk på att du ska åka iväg också! Jag har alltid velat fara till Grekland. Jag hoppas du får det helt fantastiskt!

Vad gör du nu för tiden? Jobbar du och så?

Kram

2009-08-17 @ 19:43:02
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0