Det blev en dag i Österskär

Publicerat klockan: 20:38:25 den 2009-08-06

Alltid bra att packa väskan med alla dess nödvändigheter!

Mmm, vilken superdag! Vad härligt jag har haft det! Även om jag varken kunde sola eller bada i havet med min tatuering gick det bra! Jag täckte den med en tunn sjal och badade helt enkelt inte. Yatzy-spel, världens godaste sallad (de andra körde på pizza...) och fjärilskådning till ett kanonväder!

Har tränat nu, strechat och tagit en dusch - puh - så sore i hela kroppen att det inte är sant! Men skönt var det!


Blev så mätt att jag har halva portionen kvar, så gott!


Ingen nyhet att jag älskar fjärilar va?


Österskär är så fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0