Det är coolt!

Publicerat klockan: 20:23:53 den 2009-08-15


Det gick ju riktigt bra! Att jobba menar jag. Kaos mot slutet, men tänk att jag klarade det själv! Jag klarade baske mig att stänga butiken helt själv på min första dag! Snacka om stolt!

Direkt när jag kom hem var maten klar! Ibland är det bra härligt att bo hemma! Efterrätten: apfelstrudel med vaniljsås och en kopp kaffe till! Mm, nu börjar det likna något!



Hörrni, det är inte ofta man vet hur framtiden ska arta sig. Själv har jag ingen aning just nu, men det är banne mig skönt! Läskigt, men spännande att inte veta hur mitt liv kommer se ut, att jag själv skapar vad jag vill efterstäva. Det är coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0