Cirkus Cirkör och annat skoj

Publicerat klockan: 10:05:29 den 2009-08-10
God morgon, god morgon!


Det coolaste var när en person hängde i den andra och gjorde tricks, apläskigt!


Yummie, yummie in my tummie!

Ah, jag är så trött att jag knappt orkar sitta upp på stolen! Kom hem lite småsent igår, och min fina lilla kropp verkar ha en inbyggd klocka som gör att jag alltid vaknar mellan 9-11. Smällar man får ta, kvällen igår var riktigt rolig!

Jag och Jenny hade världens timing förstår ni och hann perfekt  tid för att sätta oss ner i gräset tillsammans med min fina kusin Elisabet och hennes vän Bella precis innan showen skulle börja. Jag är glad att den var en halvtimme, för så härtigt var det inte. Några coola nummer, men ingen som helst röd tråd igenom det hela, så jag blev ganska uttråkad. En halvtimme var ganska lagom. Hade varit sur om jag behövt betala, men jag är glad att jag såg det.

Efteråt gick vi fyra och åt middag på Levinsky's på Rörstrandsgatan. Jag tog en supergod (men lite seg) enchilada medan de andra körde stenhårt på sallader. En chocolate chip muffin till efterrätt från 7 Eleven och sedan begav jag och Jenny oss på en lite längre cykeltur för kortspel med några buddies. För att ha spelat det tycker jag att jag var ganska duktig, förlorade bara en gång, yey me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0