Blond eller brunette?

Publicerat klockan: 10:41:33 den 2009-08-20
God morgon, god morgon!

Vilket härligt början-på-hösten väder vi har idag! Imorse när jag vaknade satte jag på lite av min favoritmusik, perfekt sätt att börja dagen på! Nu känner jag mig riktigt positiv och glad, som en liten solstråle!

Har satt igång med att börja tvätta, lilla Mount Everest brukar jag kalla min tvätthög eftersom det liknar lite ett berg. När jag har hängt upp allting ska jag dra till banken och fixa lite. Jisses, vad vuxen jag låter! Kanse dags att flytta hemifrån? Och medan vi ändå är inne på vuxenspåret, Toyota Prius ska komma ut med som tredje generationsbil! Min drömbil, synd bara att jag inte kan vara med på förhandsvisningen, är i Grekland då...



Förresten, jag funderar skarpt på att färga håret till hösten. Först tänkte jag att lägga i lite ljusa slingor, men nu lutar jag mer åt brunette med en släng av kastaj i, ungefär som på bilden? Vad tycker ni? Blond eller brunette?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0