Bilder på tatueringen

Publicerat klockan: 10:22:00 den 2009-08-11

Okej, nu tycker jag ni har pinats tillräckligt länge och tatueringen är någolunda läkt nu, så här får ni lite två fräsiga bilder på min sprillans nya tatuering!

Precis som Carolina Gynning är jag tokig i fjärilar! Varje gång jag ser en fjäril vet jag att det betyder någonting positivt, det är som ett tecken. De är vackra och fria, precis som jag vill vara. Om ni tittar noga ser ni att det är en fjäril som flyger över benet på foten, inte en utsträckt som man ser båda vingarna på. Jag har kämpat mycket i mitt liv, bland annat för att komma dit jag är idag, därför ville jag ha fjärilen just på det viset. Tatueringen känns verkligen rätt, det känns som en förlängning av mig, och det är väl himla bra? Planerar redan tatuering numero dos, vänta ni bara!





VOILÀ! Vad tycker ni nu då? Är jag tokig som gjort det eller är den faktiskt fin?


Kommentarer
Postat av: ullisar

väldigt fin tycker jag! lagom stor, lagom synlig och alldeles perfekt placering. grattis!

2009-08-12 @ 01:00:31
URL: http://ullrika.se
Postat av: Julian

Den är jätte fin! Den passar dig :D

2009-08-12 @ 01:39:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0