Besviken...

Publicerat klockan: 22:48:26 den 2009-08-14
Jag hade en mysig kväll med Jenny. Vi var hemma hos henne ett tag och kikade på hennes nya rum, gillart! Sedan åkte vi och åt middag, men jag blev ganska besviken måste jag säga! Inte på sällskapet, aldrig i hela mitt liv att jag skulle bli det, men på maten. Jag betalade 80 spänn för den här torftiga maten! Ris, kyckling och, vad då, varm paprika, nej fy! Inte sushistället fler gånger säger jag bara!


Blä!

Vi hade det i alla fall hur trevligt som helst. När resturangen stängde kom hennes kille. Vi gick och köpte godis, sedan gick jag hem. Ganska kysigt ute, men det var skönt med en liten kvällspromenad själv. Då får man tid att rensa huvudet på skräp.

Imorgon ska jag jobba, yey! Ska bli så kul! Ska ta en dusch nu och sedan ligga en stund på min spikmatta innan jag går och lägger mig! Blir så trött av att ligga på den, perfekt innan man somnar! Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0