ES3TCDs studentskiva!!!

Publicerat klockan: 22:09:05 den 2009-04-27
Skivan! Min klass skiva 2009! Snart tar vi studenten! På torsdag är det mösspåtagning, snart smäller det! I veckan åker vi ut på teatern och har vår slutproduktion i tre veckor! Det känns helt sjukt att säga, men snart är allt över! Jennys och min Grekland-semester i sommar är ju för bövelen snart! Herregud, vad tiden går! Jag har alltid tyckt att tiden går så himla snabbt, men ju äldre jag blir desto snabbare går det! Hur är det möjligt?

Skivan var fantastisk! Jag hade aproligt från början till slut! Sent blev det, men jag hade ju så kul! Fick fyra blåsor på bara högra foten som sprack! Gissa vem som har haft ont i fötterna idag?

Festen hölls på Blue Moon Bar, ett riktigt trevligt ställe! Goda drinkar gjorde de minsann, och bartendersen var banne mig trevliga! Framsteg eller vad, Julian?

Temat var Hollywood/Glamour och fick tolkas fritt! Folk kom både finklädda och utklädda!


Glitter och Kokain!


Jag, utklädd till Minnie Mouse och min älskade Mami! Hennes frisyr var helt otrolig!


Snoop Dogg och en brud från TV-serien Buffy!


Lärarna höll massa tal!


Jag blev utsedd till Klassens Hardworker!


Mmm, så gott!


Jag och fina Hedvig!


Lärare utklädda till Blues Brothers!


Minnie Mouse och Mickis - aka Shufti!


Noomi as Amy Winehouse!


Tyra Banks!

Nu vet jag att jag inte fått med bilder på alla, men det skulle ta alldeles för lång tid att lägga upp alla bilder, så jag plockade ut guldkornen! Vill passa på att tacka alla underbara vänner som kom! Ni gjorde verklgien min kväll!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: julle

hahaha.. Absolut! Vi hade skit trevliga bartenders :) jag fick till och med och gå in i baren och kolla och det såg ut hahaha..

VÅR SKIVA BLEV TOPPEN!

2009-04-28 @ 09:18:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084
Postat av: Anonym

Hahaha, Amy fick en krona på toann ;D

2009-04-28 @ 22:03:27
URL: http://noomili.bloggspace.se
Postat av: matilda

gosh vilken fin färg du har på håret just nu, assnyggt! <3

2009-04-29 @ 19:00:20
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0