Träning, lunch med Mami & shopping

Publicerat klockan: 14:38:05 den 2009-04-15
Hallå everybody!

Lite halvledigt för min del idag. Jag behövde inte komma och repa på förmiddagen, så jag åkte och tränade ett hårt stryrkepass. Sprang sedan och lunchade med Mami på ett mysigt café,och avslutade med en liten snabb shoppingrunda. Nu är jag hemma och dödstrött, sov nämligen inte så bra i natt. Hade planerat att klämma in lite plugg-tid nu, men jag orkar verkligen inte. Ska vila lite grann.

Om någon timme ska jag åka och kvällsrepa. Ska ta med mig mineralvatten och köpa en stor latte, så energin inte bara rinner ur mig. Kommer hem sent ikväll. Wish me luck!

 
Mmm, världens godaste chevrésallad med bulgur och hembakat bröd!


En snygg kjol som jag gått och suktat efter på Topshops hemsida! Nu är den min! Kanon med en tee och klackar om man vill se perfekt vardagschic ut!


Och en oversizad färgglad mössa. Ska nog ha på den ikväll när jag åker hem så jag inte fryser om öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0