Sunshine outside my window

Publicerat klockan: 10:56:18 den 2009-04-09
Good morning sunshines!

Sista dagen här och solen strålar. Är det inte typiskt när man ska sitta i en bil i 7 timmar? Jag klagar inte, har haft det så bra här nere, så jag är mer än nöjd. Måste i alla fall åka hem och ta mig an massa uppdrag. Gäster, hämta olika beställningar och PLUGGA! Jag måste, måste, måste plugga. Jag trodde att det skulle vara så lugnt här nere så jag kunde spendera timme efter timme med nosen i alla arbeten, men icke! Här har det varit full rulle kanelbulle hela tiden, och jag älskart, som Elin Kling så fint skulle säga.

Skickar en extra stor puss och kram till farmor och farfar som jag vet är så gulliga och läser min blogg! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0