Repdag

Publicerat klockan: 19:57:56 den 2009-04-16

Sånt här får vi också lära oss minsann!

Åh, jag är helt galet slut! Vilken otroligt intensiv och rolig dag! Morgonen började hemskt tidigt med Engelska C där vi satt och skrev små test individuellt. Ganska kul faktiskt, tystnaden i klassrummet riktigt dånade av den höga koncentrationsnivån!

Resten av dagen är slutproduktionsrelaterat. Vi repade, hade produktionsmöte (eftersom jag är en av producenterna fullkomligen flög pennan över anteckningsblocket!), hade kostymprovning och tränade med vår akrobatiklärare. Oj, vad vi svärdsfightades, byggde mänskliga trappor och snubblade med flit! Jag har ont i varenda lem i min kropp! Men kul var det! Hjälp, vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0