Nya glajjor

Publicerat klockan: 18:01:26 den 2009-04-11
Hej alla underbara läsare!

Vilket fantastiskt väder vi har här i Stockholm! Ber om ursäkt för bloggtorka, men vi har haft massa kul folk här hemma. Jag ville såklart inte vara oförskämd och sitta och blogga medan de var här, och om sanningen ska fram så ville jag också njuta av det magiska vädret! Kan man ha det bättre eller?

Igår hade v massa gäster här. Vi åt tonvis med mat och njöt av det härliga vädret på altanen hela dagen. På kvällen myste vi och kikade på olika filmer, bland annat Djävulen bär Prada som jag skriver ett projekt om i Engelska C. Eftersom jag älskar chiclitt valde jag att läsa DbP (på engelska såklart) och sedan se filmen. Nu återstår själva arbetet (huh!): att skriva en uppsats om vad som förändras när en bok blir till film! Lite smart måste man vara. Ska man göra ett tungt arbete kan man lika gärna ha kul under tiden, inte sant?


Min underbara Jenny Penny!

Och idag... ännu mer sol!!! Helt fenomenalt fantastiskt! Jag älskar solen! Mötte upp min älskade Jenny Penny och höll till vid Kungsholmen hela dagen. Nu är jag officiellt en sjujäkla snygg glasögonorm! Två par följde med mig hem. Ett par lite mer markanta med tjock svart båge och ett par lite mer diskreta. Gjorde jag ett bra köp tycker ni?









SÅ! Vad tycker ni? Please let me know!

Kommentarer
Postat av: matilda

supersnygga! du passar i dem som handen i handsken!

2009-04-14 @ 19:45:31
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0