Jag har det gräsligt bra här!

Publicerat klockan: 17:26:26 den 2009-04-07

Skitgott med tle små lättel och en stor cola!


Man kanske skulle skaffa guldiga gardiner? Blev grymt inspirerad idag!


Ciao!

Läget bra med er? Kanoners här! Har varit i Kristianstad och bränt lite stålar! Lunchade med Daddy och lillebror på en kinesisk restaurang (jag vägrade McDonald's!) och har handlat både ditten och datten! Check this out!



Ursnygg topp med rosor på!


Moncler-jacka! Kanonlängd på ärmarna, jag som är så lång!


Cubus makes my outfit! Oversizetröja och leggins! Tror jag ska sy fast små dragkedjor längst ner på dem. Ska fråga Matilda hur man gör!

Jag mår så himla bra här nere! Det är lugnt, jag kan göra precis vad jag vill, äta god mat, umgås med massa släkt, byta miljö och... well, ni förstår nog vad jag menar! Ikväll ska vi till massa släkt och fira påsk! Ska bli grymt kul! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

ÄLSKAR det blommiga linnet. Sen är du snygg som vanligt... ;)



Ser fram emot skivan!

2009-04-08 @ 11:08:33
URL: http://hedvigjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0