Äntligen träna!

Publicerat klockan: 17:29:14 den 2009-04-29

Vilken härlig onsdag! Daddy och lillebror åker till London med sina bästa vänner om bara en liten stund och jag är jätteavundsjuk, London som är en av mina favoritstäder! Det är ju så underbart att vara där, kan bara tänka mig hur det är nu på våren! Har beställt grejer från La Senza och en take-away termos från Starbucks, så jag håller tummarna!

Idag har vi repat hela dagen, skitkul! Timmarna bara flög iväg och dessutom fick vi repa med vår akrobatiklärare, som alltid är helt underbart roligt!

Snart hämtar min träningskompis Nicoline mig med bilen. Vi ska träna yoga tillsammans, ska bli superskönt, känns som att jag inte har tränat på hundra år. I och för sig var det bara en vecka sen, men ändå! Jag har så mycket energi i mig! Nu måste jag åka lite! Cheers!

Förresten, Julian hade två fina bilder på sin blogg som jag bara var tvungen att norpa! Sorry hunnie!


Jag och fina Julian, eller, hrm, Minnie Mouse and Snoop Dog!


På dansgolvet! Ser ni vart jag står?


Kommentarer
Postat av: matilda

sv. hahaa tack gumman! :) <3



åh det ser ut som om du hade det jätteskoj, du är så söt i klänningen ! den pasade ju utmärkt! <3

2009-04-29 @ 18:59:05
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: matilda

sv. åh tack för tipset gumman ! <3

2009-04-30 @ 15:28:02
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0