Underbar lunch

Publicerat klockan: 17:34:22 den 2008-09-21


Vi lunchade även på Moderna. Blå Porten och Moderna är mina favoritrestauranger! Jag älskar maten, inredningen är mysig och de ligger placerat på så vackra platser, dessutom lyckas jag alltid ha supertrevligt när jag är där! Även idag! Svampstuvning för min del och blåbärspaj till efterrätt. Mmm!



Sedan åkte jag och Mami direkt till Hagsätra och kolla på lillebror Jens fotbollsmatch. Mot slutet av matchen tittade solen fram också vilket var superhärligt! Nu är vi hemma igen, jag är supertrött och ska därför ägna resten av kvällen till att bara ta det lugnt och plugga lite förstås! Trevlig fortsatt söndag sötisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0