Tillbaka till verkligheten

Publicerat klockan: 09:43:04 den 2008-09-07
God morgon!
Nu är allt som vanligt igen. Eller, vanligt vet jag inte. Just nu känns det bara tomt och konstigt. Hannah och Sarah har åkt. På flygplatsen imorse delade vi ut mängder med tårar och kramar. Jag kommer verkligen sakna dem så otroligt mycket! Vi har verkligen funnit vänner för livet!
På väg till flygplasten satt vi nästan knäpptysta hela vägen - extremt ovanligt med tanke på att vi är väldigt chatty, Hannah och jag. Man kände sig liksom så nere. Vi har haft världens underbaraste, intensiva dundervecka som bara tog slut alldeles för fort. Men som vi bestämt oss för; det här är inte slutet. Om cirka en och en halv månad är jag hos dem i London med Jennifer och having the time of our lifes! Det kommer bli så kul! Efter det blir det mycket resor! Jag menar, det enda vi behöver betala för är flygbiljetten, sovplats har jag ju redan!

Jag har bestämt mig för att posta all spännande info och alla bilder lite grann i taget, annars kommer det bli så himla mycket. Så ni får njuta lite varje dag, bra va?! Uppdatering kommer lite senare! Kram så länge!

Hannah babe, you mean so much to me! I love, love, love you PineappleHeadSister! xoxo /Jules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0