Styrketräning - check!

Publicerat klockan: 19:05:48 den 2008-09-29
Zac Efron och Vanessa Hudgens
Finfint besök i helgen!


Tillbaka från styrketräningen, som var hur kul som helst! Känner mig superfräsch nu, något trött, men what the heck! Ikväll ska jag ta itu med några akuta måste göra läxor och läsa kapitel två i 7 Days to Change Your Life. Exciting!

Förresten, det är väl ingen som har missat att Zac Efron och Vanessa Hudgens var i stan i helgen? För att promota den nya High School Musical filmen, såklart, gå på den svenska premiären och äta mysig middag på Sturehof. Låter inte helt fel eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Nej jag skulle inte banga..:)



Kan vi inte ses snart ? Och jag menar det, vore skiitkul ! Men fan vi är ju båda jämt så busy busy.

2008-09-30 @ 12:38:56
URL: http://hedvigjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0