Skördefest!

Publicerat klockan: 22:47:45 den 2008-09-26


Jobbade som sagt på kvällen. Timmarna bara susade iväg, jag hade kul och var grymt duktig! Snacka om att man kan utvecklas inom den här branschen! Jobbar för övrigt hela helgen. Är inte 100% taggad inför det, eftersom jag har så mycket annat som måste göras, men pengar är pengar. Och vad gör man inte för pengar? Det härliga är dock att Vällingby har "Skördefest", vilket innebär att massa artister kommer och underhåller er hela helgen! Dessutom massa bra priser och rabatter i butikerna! Synd och skam att jag jobbar! Jag hade gärna sett Mojje (från Lattjo Lajban) och Fredrik Berling (Lilla Sportspegeln, Hjärnkontoret) på scen! Men what the heck, kanske de proppar förbi i butiken? Man ska aldrig säga aldrig!

Förresten, ni har väl sett den här nya reklamen från ACO? Som på bilden ovan, med massa olika brudars ansikten och deras "favoritprodukter". Läste på sidan av planschen, och blev glatt överraskad! Alla bilderna är oretusherade, alltså, de har inte gjort några ändringar på tjejernas utseende via datan, utan låtat bilderna vara som de är! Underbart! Ett (stort) steg i rätt riktning! Go ACO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0