Så här pluggar jag!

Publicerat klockan: 16:29:19 den 2008-09-15


Helt slut efter en dag i skolan!


Hemma efter en dag i skolan. Är helt slut. Jag sov ju så lite i natt och det tar ut sin rätt nu. Men, men, det är flera timmar kvar på detta dygn som ska tas vara på! Nu ska jag duscha, sätta på mig myskläder, bre lite goda mackor och fixa en kopp te och sätta mig ner och plugga. Länge.
Hoppas jag känner mig pigg efter duschen och är trött när jag ska gå och lägga mig. Just nu känns det som att jag skulle kunna somna på stället. Nej, mot duschen var det!


Kommentarer
Postat av: Marina

d e inte lätt när man får för lite sömn.:)

2008-09-15 @ 16:37:50
URL: http://justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0