Så här äter man Oreos!

Publicerat klockan: 20:13:19 den 2008-09-16

När Jennifer och jag som hastigast slängde i oss mellanmål på 7eleven, kollade vi in Oreo-paketet vi köpt. På baksidan fanns en beskrivsning för hur man äter dem! Jennifer stegen! - Förresten, är det inte lite konstigt att kakan är svart men smakar choklad? Man tycker ju att det borde vara laktris med tanke på färgen...


1. Dela på kakan, och se till att smeten kommer på båda delarna.



Sätt ihop kakdelarna igen.



Doppa i mjölk - helst varm kom vi fram till!



Njut!


Kommentarer
Postat av: Matilda

har aldrig sett de där förut ;) är de goda, har jag missat nåt? (bara du inte klagar lika mycket på mig för att jag inte har smakat det som min kompis klagar på mig fetresom jag inte smakat ben and jerrys...)

2008-09-16 @ 22:22:13
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0