Resten av veckan!

Publicerat klockan: 21:54:56 den 2008-09-09
Ikväll har jag hållit mig till planeringen vad gäller pluggandet! Känner mig riktigt duktig! Ganska mycket att läsa. Medan vi fortfarande är inne på ämnet, så kommer jag läsa Wuthering Heights en stund innan jag går och lägger mig.
Så som schemat i höst ser ut är det tidig uppstigning varje dag som gäller. För att jag ska vara så pigg som möjligt gäller det att gå och lägga sig i tid. Mitt mål är därför att hålla mig runt 22:00- snåret, inte senare än 23:00 i alla fall.

Usch, jag blev så sugen på en bit choklad, men det fanns ingen hemma, så jag tryckte i mig lite popcorn istället. Visst att jag gillar popcorn, men inte på en tisdagskväll!

Resten av veckan ser ut så här:
* Reunion med konfirmationsgruppen
* Kväll med lillebror Jens - jag bjuder honom på middag (min lilla snorunge blir 12 år!)
* Jobb

Ska bli kul! Egentligen ser jag inte fram emot att jobba, men med tanke på att pengarna kommer spenderas i London är det klart värt det!
Nästa vecka ska bli grymt rolig! Jag ser verkligen fram emot den! Massa härliga möten, eventuellt besök på Moderna Museet och lite mer lugn! Grymt kul! Nej, nu ska jag fixa lite inför morgondagen och skriva lite i min kassabok! Om jag somnar en bra tid ikväll, går jag upp lite tidigare och bloggar! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Terese

jag är inget "rosa-freak" men jag blir ärligt talat kär i din design! ( :

2008-09-09 @ 22:00:23
URL: http://fjolligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0