Pilates och bågar

Publicerat klockan: 13:55:37 den 2008-09-20


Nu är jag hemma från pilatesträningen. Vad tufft det var! Som ett riktigt ordentligt styrkepass, jag är helt öm i musklerna nu! Efteråt gick jag förbi Gina Tricot och prövade ett par satinbyxor, som satt supersnyggt! Och det bästa av allt: de kostade 99 kronor! Helt sjukt bra! Jag hade i och för sig inte med mig plånboken, men jag kallade på min Mami, som var världens, världens underbaraste och kom med pengar. Kan man vara bättre?!
Som tack följde jag med henne till optikern och prövade ut lite olika bågar. Dags för henne att köpa ett par tuffa varianter nu! Och vilka ska man välja; det är ju en djungel att ta sig igenom! Jag hittade ett par bågar som passade mig superb, så jag bad Mami att ta ett kort, det blev i denna vinkel, som hon tyckte var jätterolig (därför skrattar hon, och sedan smittade det av sig på mig).

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh de där byxorna är suåerfina! Har provat dem jag också men storleken var för stor då och trött jag jag var orkade jag inte gå hela vägen ut från provrummet för att hämta ett nytt par... Men de är superfina och passar dig säkert toppenbra! :)

2008-09-22 @ 17:14:59
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0